Steker!

Men det sjuka är att jag inte blir röd utan jag blir brun röd och som efter en dag lägger sig helt och blir knallbrunt :D  Hur jävla härligt som helst :D
Pluggandet går hur bra som helst har lärt mig massor.
Har ju ett test som heter " Testa dig själv och jag brukar näsan alltid ha något fel, kanske 1-3 fel om det är 9 frågor emn detta testa dig själv som jag gjorde nyss hade jag ALLA rätt. Fan vad jag är bra :D
Sjukt stolt över mig själv.

Nu sitter jag och bättrar på brännan samtidigt som jag pluggar. Så jävla smart jag är.
Hade tänkt smita i en snabbis bara för att hämta lite jucie och svalka mig. Det är ju as varmt ute.
jag sitter så här just nu.
Hur skönt ser inte det ut på en skala??

Kommer nog bli super brun om jag sitter här hela dagen ;)
Tur att jag aldrig bränner mig :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0