Sunshine

Ååååååh vad det är härligt med sol :D :love::love::love::love:
Jag skulle kunna sitta här hela dagen om jag kunde. Men det kan jag ju inte göra.
Måste gå om någon timme så.
En timmes sol till får jag sen är det jobb som gäller.
Har försökt plugga lite nu under tiden här ute på balkongen men jag kan säga att det inte var lätt. Turbo ska ju med hela tiden och man måste fan passa honom så att han inte hoppar upp på balkongräcket vilket han gör var 5:e minut.

Asså seriöst han är precis som en bebis.
Så om jag skulle få en så skulle jag helt klart säkert klara av den.
Den skulle nog tilloch med vara lugnare än vad Turbo är.
Nu tänker väl många att det inte stämmer men JO faktiskt så gör de det tyvärr.
Denna katt är fan djävulen själv ibland.
Han är faktiskt värre än vad jag var någonsin som barn och jag var ganska så stökig speciellt när jag och min lillasyster lekte tillsammans :D

Ja , nej ska nog ta och sola lite mer nu Turbo gick in. Tror han satte sig på fönsterbläcket inne i köket xD
Han tröttnade väl på mig eftersom jag tog ner honom hela tiden från balkongen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0