Tar det i morgon...

Sådär har legat och samlat poäng för att samla ihop till en till presentkort :D
Gick väl ganska så bra :)
Lite till och jag har ett till.

Sover ni än?? Jag är fortfarande ganska så pigg här. Men orkar nog inte ta tag i pluggboken ikväll tar det i morgon istället :)

Ska verkligen försöka att bättra med bilder av det jag gör under dagarna då det händer lite mer ;)
Som i morgon.
Ska försöka smygfota min lilla pärla när hon sitter i frisörstolen ;)
Men innan det ska vi kika runt lite i butiker som vanligt :)
hihi!

Ska nog ta och se om jag kan samla på mig lite mer poäng :D
Bjuder på en liknande bild jag la upp när jag satt ute och plugga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0