Vad händer???????

Det näst värsta jag vet har hänt !!!!!!!
Ni kanske inte tycker det är lika allvarligt men Turbo brukar ju sitta på fönsterbläcket eller ligga där för att ha utsikt över allt och alla och nu händer det värsta.
Han ramlar ner!
Jag såg aldrig hur han landade utan jag hörde först bara en massa rivljud och sen tyst.
Så jag kutar ner och hämta honom och då möter han mig min lilla snutt.

Han haltar inte så vitt jag kan se men det kan ju ha hänt något ändå.
Så frågan är om vi ska åka in med honom iallafall bara för att vara på säkra sidan.
han brukar också alltid skrika ju när han får gå in när han vart ute och det gör han just nu men jag är ändå orolg utifall det skulle vara så att han har ont.
Han knallar ju runt här som vanligt och hoppar efter leksaker men något ligger och gnager mig i bakhuvudet att något är fel.

Ska ringa jonas och be han komma hem så fort som möjligt efter att han har slutat.
Ska ringa och kolla med vetrinären också.
Min lilla prins får inte vara skadad :( Då går jag under.
Tänker inte ta bort min älskling ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0