Växeln hallå hallå hallå....

Har ringt till killen nu med jobbet men han skulle kolla med chefen som jag ringde i fredags för att höra lite med honom och bestämma tid till ett möte.
Sen skulle han ringa upp mig igen men nu har det snart gått en timme och har inte hört något än.
Hmm...
Hoppas han ringer snart.
jag som snabbt fixade mig utifall vi skulle ses idag men nu tvekar jag på att det kommer ske.
Nåja.

Älsklingen skulle tydigen få middag på jobbet så han kommer inte hem alls nu på eftermiddagen utan han kommer hem efter 8 någon gång.
Så jag får käka själv idag. SNYFT!
Aja det ska väl gå bra ändå.
Han skulle ha matlåda ändå så måste ju göra till honom också.

Ska nog höra om Helena vill göra mig sällskap eller något om hon vill och kan :D
Gillar att inte käka ensam.
Eftersom jag är ensam hela dagarna så blir det nu extra ensamt att behöva äta själv också :(

Ja,,nej ska nog ta och sätta igång med plugget nu :)
Oh hålla tummarna att han snart ringer ;)

Puss så länge:love:

Kommentarer
Postat av: Tove

snygga brills! :)

2011-04-12 @ 14:27:45
URL: http://ttooves.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0