10:e Augusti 2011 onsdag

God morgon ;):love:







Har setat i sängen nu i en halvtimme och surfat lite. Så hade tänkt knalla upp nu och fixa frukost.
Har även försökt få tag i den som fattas av mina kunder men inget svar än jag tror att hon måste ha bytt nummer så måste fråga chefen hur jag ska göra nu om jag måste ner till henne och ringa på om hon möjligen är hemma eller inte och fråga hur jag ska göra?

Gud vad saker ska vara krångliga ibland :(
Nåja hoppas det löser sig har ju iallafall ett pass annars i morgon.

Sen nu på fredag så kommer min mamma hit så det ska ju bli skojj :D
Mats ska iväg och spela så han släpper av mammsen här så hon kan vara hos oss under tiden till söndag.
Jonas hade velat hålla på med bilen lite grann någon dag under helgen så åt honom att ta det där på lördagen så kan jag ta med mammsen på stan och kika lite :)
Stan funkar ju alltid på oss tjejer ;)

Nej annars idag så består min dag utav städ här hemma :( Och plugga hade jag tänkt.
Får se hur mycket jag hinner med om jag sen måste ner till henne en snabbis och prata.
Vi får se.

Nu ska jag ta och knalla upp och se om min lilla gosekatt lever där ute :D
Är säkert hungrig.
Jag med så ska fixa lite frukost åt mig med ;)

Puss så länge:love:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0