12:e Augusti 2011 Fredag

God morgon :)







Det är snart dags för lilla mig att dra mig mot dagens jobbpass.Som tur är så är det bara ett pass idag men då på 3 timmar och denna gång måste jag vara EXTRA noga.
Så hoppas hoppas det går bra hihih :)

Sen vid halv fyra tiden kommer min lilla mamma hit och hälsar på och stannar till söndag ;)
Ska bli super kul.
Jag hade tänkt att vi ska ner på stan en sväng där på lördagen och kika på stan.Hon är ju nästan aldrig här så hon får ju inte se så mycket :)

Men kollade på termometern och såg att det bara är 9 grader ute. Det är ju kallt :O
Undrar nästan om man skulle ta och ta fram vantarna snart om man ska ut och cykla så här tidigt på morgonen :O
Får ta upp lådan från förrådet samtidigt som vi måste få upp extra sängen ;)

Nej hörrni nu måste jag lägga på ett kol och måste skriva ut en karta så jag hittar rätt ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Sofia Janson - F O T O B L O G G

Sv; Haha viiist :)

2011-08-12 @ 11:17:52
URL: http://pressit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0