15:e Augusti 2011 Måndag

God morgon :)





Sitter fortfarande i sängen halvt död. Är så jävla trött så jag knappt vet va jag heter :D
Somnade inte speciellt sent igår heller. Är nog bara slut efter helgen.
Idag jobbar jag inte förän ikväll, har en visning då igen samma som igår så då kan jag knalla dit.
Älsklingen ville jobba över lite idag med audin så då sa jag att då käkar vi efter att jag jobbat klart.
Sådet blir att vara ensam hemma hela dagen idag då. Så kommer det bli sen på torsdag också. Tror det var då han skulle på kurs över dagen.
Sen har ju han han en kurs i början av september som han också måste gå på och som är två dagar tror jag det var  och den är nere i köpenhamn :O

Så då får jag klara mig själv här hemma men det ska ju inte vara några problem. Jag jobbar ju då också.

Eller jag har ju inte fått mitt schema riktigt än för september månad men jag vet att jag skulle få jobba varje dag då iprencip :)
Härligt säger jag bara ;)

Just ja idag efter jag jobbat klart så måste jag lämna in min lilla rosa dator :(
Nu har den gått sönder helt.
Antagligen är det hårdisken.
Och jag som har alla bilder på den :(
Faaaaaaan!

Men som tur är så sparade jag något förut som jag lade in på den exderna hårddisken. Vi har ju en som du bara kan koppla in och på den har jag bilder så det heter duga :D

Nej men fy som jag babblar just nu. Måste häva mig upp ur sängen och fixa frukost och sen försöka fixa klart det första uppdraget ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: papis

jätte fin header

2011-08-15 @ 14:28:01
URL: http://www.papis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0