17:e Augusti 2011 Onsdag

God morgon :)







Therese är uppe med tuppen som vanligt ;)
Ska ner till stan om någon timme för att hinna med bussen som ska ta mig till dagens kund :)
Bara två dagar kvar sen är man ledig och fan så skönt det ska bli.
Ska ha ett tre timmars pass idag så kommer väl sluta runt 12 tiden så är hemma igen runt 1.
Då ska jag sätta mig ner och och plugga igen ska verkligen få den där skiten gjord nu :P
Ha den ur världen.
Dumma samhällskunskap.

Varför ska just det vara så svårt?

Annars idag än städ och plugg så har jag inte så mycket för mig det lär nog ändå ta hela dagen x)
I morgon så ska ju älsklingen på kurs så jag blir nog ensam hela dagen. Iallafall till kvällen :P
Stackarn hahaha sist han var på en kurs så sa han att han hade så fruktansvärt tråkigt.
Att sitta i en bänk i 8 timmar och lyssna på kursläraren kändes som att vara tillbaka i skol bänken och det gillade han inte x)
Stackarn men han måste ändå göra det.

Nej hörrni nu ska jag ta och fixa till håret och sen dricka upp kaffet och inom rimlig tid komma iväg till stan ;)

Puss så länge:love:

Min lilla gos:love::love:


Kommentarer
Postat av: Frida

fin blogg:)

2011-08-17 @ 09:53:53
URL: http://frideliine.myshowroom.se
Postat av: Miranda

Naaw vilken gullig katt :)

2011-08-17 @ 13:31:21
URL: http://diffrentway.blogg.se/
Postat av: Anonym

aww, så söt!

2011-08-17 @ 18:49:09
Postat av: Antonie

aww, søt katt

2011-08-17 @ 18:49:46
URL: http://antonief.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0