19:e Augusti 2011 Fredag

God morgon ;)






Har vart vaken sen 11 men har gått ner med tvätten nämligen :) Tog en tid idag eftersom jag verkligen behöver tvätta x)
Kris!
Idag är jag ju som sagt ledig och gissa om det känns skönt efter denna vecka :D
Fy vad jag ska ta det lugnt idag. Eller njaaaa det får vi väl se då.
Har ju lite små saker som skulle behöva göras. Ska ta mig upp till akademiska igen också förhoppningsvist sista gången idag.
Ska be älsklingen hämta upp mig sen så kan vi åka dit. Han ska sluta 2 men skulle fixa något på bilen efter.
Så vet inte riktigt när han dyker upp men det löser sig nog.

Jag ska nu ta och fixa mig lite och sedan ska jag gå och ta mig lite frukost börjar kurra i magen nu så ;)
Men hörs snart igen Puss:love:


Kommentarer
Postat av: johanna

Svar: Haha nej precis:) Vad händer idag då? kram

2011-08-19 @ 13:26:35
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/
Postat av: emma- Photo and a little bit of hope.

fin bild :)

2011-08-21 @ 20:10:13
URL: http://photoyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0