1:a Augusti 2011 Måndag

God morgon på er sunshines :love: :)









Jätte härligt med sol idag. Vi ska snart åka till Ingemar för att fixa lite med älsklingens systers bil.
Jag ska ta och sola eftersom jag inte fick göra det på Gotland eller rättare sagt jag kunde inte göra det.
Så nu ska det stekas!

Ni då vad har ni för planer idag.
Det är ju bäst man passar på nu innan solen försvinner och sommaren tar slut.
Eller hur?

Fan jag skulle vilja ha en ny dator här alltså.
Min "R" på tangentbordet sitter löst hela tiden, det är något som har släppt och jag vet inte om man kan limma fast det på något sätt bara så att man fortfarande kan trycka på den men ändå sitter fast.
Nåja jag får lösa det på något sätt.

Annars idag har vi inget speciellt planerat vad jag vet så kommer vi vara där nästan hela dagen så vi får se när vi kommer hem igen ;)

Nu ska jag ta och fixa håret lite :)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack :D Härligt att det är bra med dig, här är det också bara bra. :)

Vad ska du göra idag då? :)

Kramar från Maria

2011-08-01 @ 10:48:26
URL: http://mharya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0