22:a Augusti 2011 Måndag

God sjuka eftermiddag :(






Fy vaknade upp vid 3 första gången av att jag kallsvettades nåt så fruktansvärt :O
Gick upp tog lite vatten och la mig. Vaknde sen igen halv 6 en halvtimme innan jag skulle gå upp fortfarande helt kallsvettig så gick upp och tog tempern. Jag brukar nästan ALDRIG få feber men nu gick jag iallafall in och testa efter det och vad kom upp sen på rutan om inte 39,4 :S
Shiiiiit! Det var verkligen inte dåligt.
Men så brukar jag få när jag väl har feber då är den hög.
Så har sovit lite av och till nu fram till kvart över 12.
Är fortfarande helt slut i kroppen :(

Det var meningen att jag skulle hänga med Lisa tillsthlm idag en snabbis men det gick ju inte och hatar verkligen att säga till att man inte kan följa med. Får typ skuldkänslor men vad ska man göra?
Det kanske inte är så skojjigt att gå runt på stan i sthlm med hög feber :/

Men vi ska ju dit på lördag jag och syrran för att fixa hennes hår och då ska jag följa med dit.
Och frågade då också om Lisa ville följa med men hon visste då inte hur hon jobbade så vi får se :D

Ja denna dag så kommer jag väl inte göra direkt mycket orkar ju inget heller precis. Det var dessutom grymt länge sen jag hade feber så :/

Nej ska ta och hämta lite iskallt vatten och krypa tillbaka här i sängen och ta hand om mig själv bara idag :)

Puss länge:love:


Kommentarer
Postat av: mamma

KRYA på dej gumman!! Ta alvedon eller panodil och DRICK mycket!!!

kram

2011-08-22 @ 13:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0