24:e Augusti 2011 Onsdag

God morgon god morgon! ;)






Klockan var iallafall stax över tio då jag vaknade. Nu under denna timme har jag setat och surfat runt lite bara. Hihi så nu ska jag ta och förflytta mig in mot vardagsrummet.Men funderar på om jag ska ta en morgon dusch och sen smörja in mig i min gudomligt väldoftande body buttern med cocos i :D
Mmmmm.
Man luktar verkigen as gott efter :D
Så får det bli!
Ska bara lämna in datorn i vardagsrummet. Kan ju inte ha med den x)

Annars idag hade jag tänkt plugga plugga plugga :D
Och sen försöka fixa en ny header.
Då får jag nog ta och låna älsklingens dator för den jag har nu har inte ens paint på :S
Jag menar hallå vilken dator har inte det och jag kan inte ladda ner det heller. :(
Nåja men men.

Så ser iallafall min dag ut just nu.Sen får man ju se hur det hela slutar ;)

Nej hörrni jag ska ta och hoppa in i duschen nu med desamma :)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0