25:e Augusti 2011

God eftermiddag :)







Har ganska så nyligen kommit hem från dagens arbetspass för dagen. Det var ju två stycken pass idag.
Och det känner min rygg av nu kan jag säga. Hihi det roliga med detta jobb är att när man ser hur fint det blir hemma hos folk så vill man städa själv här hemma med. Så tror jag ska ta och göra det här hemma nu efter lunchen.
Jonas kommer ändå hem ganska så sent ändå. Vill ju tillbringa så mycket tid som möjligt med honom nu innan han åker iväg till köpenhamn på kursen. Hahaha det låter så kul varje gång han nämner det att " det är väl jäkligt onödigt att ha där nere"!
Stackarn det tycker väl jag med ioförsig iallafall om dom ska prata om samma saker som dom gjorde när dom var i arlanda stad.
Men men detta är ju något han måste göra eller alla måste göra det någon gång.

Så jag får stanna hemma och jobba och sitta barnvakt åt turbo. Jaja jag ska väl kunna roa mig lite iallafall.

Nu ska jag ta lite kaffe och sen sätta igång :)
Sen efter det blir det en välförtjänt dusch och betala lite räkningar.
Fick ju det lite glest med pengar denna månad så ah :(



Kommentarer
Postat av: Lisa

Fin blogg!

2011-08-25 @ 17:48:11
URL: http://everypassion.blogg.se/
Postat av: mysan

Tänkte bara kika in och önska dej en fortsatt trevlig dag! :)

2011-08-25 @ 21:39:50
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0