26:e Augusti 2011

God morgon :)





Sitter just nu och smuttar på lite as varmt kaffe och en salami macka. Ska snart eller ah om en halvtimme kanske så ska jag ta bussen till nästa städpass. Har bara ett pass idag men sen vid två tiden så ska jag på möte hos chefen. Ska diskutera mitt nya schema som jag fått samt lämna lite nyklar :)
Och säger bara en sak. Shiiiit vilket schema :D
Bra ju onsdagar kommer jag verkligen jobba häcken av mig då har jag att göra men det som är bra är att jag har samma kunder hela tiden varje vecka så det blir inte helt olika hela tiden så det är ju super :D
Vissa av mina kunder som jag har haf innan har jag fortfarande kvar så det är ju också bra :D
Detta kommer bli bra :D Är bara ledig EN dag varannan vecka :) Så det gäller ju verkligen att jag får tid över til plugget bara :O

Men men det ska nog ordna sig ;)

åååh idag så åker min kära mamma och mats ner till Turkiet dom lyckostarna :(
Jag vill också utomlands.

Ja, det är bäst jag dricker upp här så jag inte behöver kuta till bussen sen :)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Hoppas du får en trevlig helg :)

2011-08-26 @ 11:33:14
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0