28:e Augusti 2011 Söndag

God morgon :)






Har vart vaken sen strax innan 9 av att jonas syster ringde och frågade om vi kunde passa Elliot en stund och självklart :D
Just nu ligger han och ska sova men hör att han fortfarande är vaken. Hör lite små dunkade och lite små prat. Men det blir tystare och tystare så han är nog på god väg att sova x)

Syrran är fortfarande här men hon ska tydligen åka vid halv 1 tiden så jonas får släppa av henne medans jag sitter barnvakt.

Har ju inte hunnit blogga så mycket eftersom jag har haft fullt upp här.
Vi var ju till stockholm igår och fixade syrrans hår som blev as snyggt :D

Idag annars så ska jag jobba men det är då bara en halvtimme och i närheten så det är ju hur härligt som helst :D

Nu ska jag passa på att dricka upp mitt kaffe här innan lillen vaknar igen ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: linn

hello! kikar bara in. allt bra ?:)

2011-08-28 @ 12:57:10
URL: http://linnfan.blogg.se/
Postat av: linn

jooodå det är superbra :)

2011-08-28 @ 14:09:03
URL: http://linnfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0