31:a Augusti 2011 Onsdag

God morgon :D





Börjar dagen nu med lite kaffe och macka :) Börjar om en timme så ska väl åka omca 45 min ;)
Sen när jag kommer hem ska jag ta och städa rent här hemma :) Ska försöka hålla det rent dessutom nu när Jonas åker bort.
Hihi tror ni jag klarar det?? ;)

Det känns ändå ganska skönt att ha två pass kvar denna vecka och en är på två timmar och den andra är på 3 :)
Nice huh?

Jag har redan gjort mig i ordning så kan blogga i lugn och ro och inte behöva känna att jag stressar :)

Ja, ska nog ta och hinna kolla min mail om det har hänt något eller om någon rolig person vill något ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: erika

Hej fin blogg! :)

tänkte bara fråga ifall du vill tjäna pengar på din blogg helt gratis? kolla då in detta inlägget: http://lifeabouterikaa.blogg.se/2011/august/tips.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0