3:e Augusti 2011 Onsdag

God morgon :)





Ligger här i sängen med världens smärta i magen som aldrig verkar vilja ge med sig.
Låt mig dö nu!!!!
Jonas stack nyss till Ingemar för att fixa bilen igen :)
Får se när han dyker upp igen, antagligen till middagsdags.

Jag ska försöka städa här hemma idag om nu smärtan vill ge med sig. Ska ta och knalla upp för att ta en till värktablett och sen värma på värmepåsen som jag har på magen.
Den hjälper lite iallafall. Eller det blir ju så varmt att man tänker mindre på magen och mer på värmen som bränner xD

Jag valde ju inte att följa med idag eftersom jag måste fixa här hemma och sen så har jag ju nu ont också så.

Min lilla faster kommer ju i morgon så hoppas det onda går över :D

Ja resten av dagen här hemma kommer det nog inte ske så mycket mer :P
Det är väl bara och se vad som händer :)

Vad har ni för er idag? ;)

Puss:love:


Kommentarer
Postat av: ebba

fin blogg :)

2011-08-03 @ 13:33:36
URL: http://ebbalinneaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Fin blogg :)

2011-08-03 @ 16:44:21
URL: http://idalix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0