5:e Augusti 2011 Fredag

God eftermiddag :)







Sitter hemma hos ingemar just nu ute på hans gräsmatta. Har pratat med Jonas om hur mycket han fixar med bilen och att jag inte kan eller orkar vara med jämt eftersom jag måste plugga och Ingemar har jju inget internet så då kom vi på idén mobilt bredband och jag visste att comviq hade ett pris på 99;- och sen får man tanka på själv om man bara vill ha för en dag eller en vecka eller en månad. nu hade jag sån tur att det ingick en dags surf i priset när jag köpte denna idag :D
Bra va?

Så nu kan jag sitta här med dom och plugga samt uppdatera bloggen :D
Skit bra!
Men det har inte vart lätt hela tiden tror nästan min dator är på väg att ge upp ganska snart.
Vi hade problem med internet först via mobilt bredbandet då och sen hängde sig hela datorn två gånger och efter der krånglla internet igen. Jag var så nära att bara packa det jag hade ed mig och gå hela vägen hem.
Ville bara bort.
Jävla saker som bara går sönder eller krånglar för mig.

nej så nu håller jag tummarna p+å att den håller sig hel nu en stund eller helst några år tills jag kan köpa en bättre.

Nu ska jag faktiskt ta och sätta igång med pluggandet.

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0