6:e Augusti 2011 Lördag

God morgon ;)






Sitter hemma just nu i vår soffa och käkar lite frukost som består av kellogs red berries, kaffe och en energi dryck så jag verkligen vaknar till.
Älsklingen står ute i köket och diskar :D
Han är så duktig.

Jag ska väl efter jag käkat klart gå och fixa mig lite så vi sen kan åka igen hem till Ingemar. Ska fixa lite med bilen idag igen.
Men idag så tar vi med oss mat hahah vi har ju vart borta så mycket att maten kommer säkerligen räcka ändå till lönen om inte några dagar till x)

Ja annars idag händer det inte så mycket.
Jag tar ju med internet ut så jag kan sitta och uppdatera här så gott jag kan :)
Hoppas bara internet håller med ;)

Vad har ni för er annars idag? :)
Puss:love:

Kommentarer
Postat av: S'

Fin blogg! :)

Var gärna med och tävla om dagens blogg hos mig!

kramis.

2011-08-06 @ 10:00:12
URL: http://sannaisidorsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0