8:e Augusti 2011 Måndag

God morgon på er :)







Sitter fortfarande kvar i sängen här inne i sovrummet. Hihi har inte orkat gått upp än.
Har väl ändå vart vaken sen klockan 11 men har setat och surfat  runt lite.
Kolla även mailen och fick se nu att min kurs i Samhällskunskap har fixats igen :D
Wiiiiiiie så nu kan jag pugga igen!!!
Härligt.

Ett stort tack till Kristina på CVL som hjälper mig så gott hon kan :)
Hon är den bästa:love:

Ser att det är lite halvdant väder ute. Lite mulet men ser att solen lyser liiiiite grann mellan persienerna.
Hade tänkt gå upp nu och fixa lite frukost som består av lite kaffe macka och juice ;)
Mumma!

Turbo får nöja sig med sitt.

Såg igår att jag hade fått en kommentar av självaste L som var ägare till Turbo först och hon som vi hämtade honom hos. Tycker det är så kul att man fortfarande kan hålla kontakten än och att vi tycker ju dessutom att det är bara kul att hon får följa hur han växer och vilka hyss han har för sig :D
Han är ju ibland den goaste killen man kan önska sig när han ligger bredvid en vid huvudkudden och trampar på min hals när han själv ligger på sidan x)

Men sen finns det ju dom dagar man bara vill strypa honom just för att han kan vara riktigt jobbig.
Speciellt när han ska leka. Det är verkligen som om han testar hur långt han kan gå innan vi säger till eller ropar bort honom från grejjer.
Han vet precis hur han ska göra för att få uppmärksamhet.
Tycker han att han inte får tillräckligt så lägger han sig på rygg med alla benen upp i vädret och gapar.
Hahahah sötnöt han kan va då. Man kan ju inte annat än säga " aaaaaw är du söt du?"

Nej nog om detta nu för min mage börjar kurra ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0