Dags att sova igen då

Japp har man jobbat dagen lång så måste man ju sova också.
Så det ska jag ta och göra nu. Eller jag och älsklingen ska se klart Undercover boss som är väldigt intressant program som går på 1:an :D

I morgon då som sagt jobbar jag då två timmar på ett företag så det går någorlunda fort iallafall.
Sen så är jag LEDIG fredagen ;)
Ska sooooova ut då riktigt.
Man måste ju passa på nu för nu i september så får jag nog inte många lediga dagar. Visningsjobben har ju börjat rulla in nu också har tre pass på en timme vardera så kommer verkligen tjäna kosing nu :D
Härligt att det har kommit igång det behövs verkligen så jag kan shoppa lite ;)

Nej nu ska jag ta och krypa ner under täcket och se lite på tv:n innan det är dags att släcka ner.

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0