Efterlyst

Sitter och kollar på Efterlyst på 3:an.
Har nyss tagit mig en skål med Kellogs red berries MUMMA!
I morgon så är det en ny dag och då ska jag jobba igen. Då blir det två pass istället för 1 som det brukar vara oftast vara.Och i morgon blir det löööööön :D
Tyvärr så blir det en fattig månad för både mig och älsklingen.
Från städet så blev det inte mycket alls eftersom jag hade bara 1-2 pass och från visningsjobbet så blev det heller inte mycket men sen så är ju denna lön från när jag hade semester också så :P
Men inga större roligheter kan vi ha denna månad och det roliga är ju att min lilla syster och min minsta kusin fyller år i morgon så måste ju handla något åt dom också :)

Just ja min lilla syster kommer ju hit på fredag och då ska vi ta oss till stockholm för att hon ska fixa håret ;) Och då ställer syrran upp ju :D
Ska försöka få henne på kort så ni kan få se före och efter bilder på håret.
Hon ska göra det på Wendys hair ;)




Kommentarer
Postat av: Bella

Jättefin brutta!

2011-08-28 @ 19:25:32
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0