Fräsch igen

Mmmm nu luktar jag gudomligt gott igen :D Sköööönt!
Har setat och ringt runt till kunder nu sen kl halv 1 men lyckats bara få tag i en :P Lyckat!
Hoppas på att få tag i om andra två så snart som möjligt.

Håller tummarna för det iallafall. Hoppas dom svarar innan älsklingen slutar åtminstone så jag slipper ringa sen då på kvällen men det ska jag väl inte behöva göra :P

Ja annars ikväll så har jag inte mycket annat planerat kanske träna lite om jag orkar :)
Annars blir det väl bara att slöa lite. Måste fixa disken inne i köket också men va fan jag orkar inte just nu x)

Nej ska gå och göra lite kaffe tror jag :)

Puss :love:

Haha jag älskar denna bild på min snutt. Det ser verkligen ut som att han spanar efter någon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0