Haha vad ska man säga??

Sådär nu är det färdigtittat på Svenska hollywood fruarna. Jag Älskar ju Maria sen tycker jag även om Isabelle även om hon kan kännas taskig ibland men Agnes nicole kan jag inte riktigt tycka bra om just när hon säger "jag heter faktiskt Agnes nicole och inte agnes, att det inte fassnar" jag menar hallå jag had eju själv sagt Agnes också det är inte så ofta man använder båda men att hon skulle gå och bli sur över det då det var ju bara rent löjligt!

Nåja hihi nog om det skitsnacket. Jag ska gå och blåsa håret nu hade jag tänkt och fixa i ordning mig.
Hade tänkt kanske försöka knäppa något nytt fint kort som jag kanske kan använda till headern :D

Håll tummarna att det går vägen ;)

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0