Home sweet home

Blev lite ändrade jobbtider idag. När jag kom till första passet så hade om ju haft i torsag så dom ville inte ha idag och framför allt inte på morgon så nu har jag fått ändra den tiden till eftermiddagen istället härdanefter.
Men sen hade jag ju ett pass till men den skulle inte sätta igång förän vid halv 1 tiden så fick ju åka hem igen och ta det lugnt.
Passade på att plugga lite då DUKTIGA Therese!

Hihi just nu annars så väntar jag på att älsklingen ska sluta han jobbar ju över idag igen vill ju ha han hemma nu innan vi åker :( Ensam hemma i två dagar som tur är så jobbar jag nu varje dag så har ju något att göra iallafall.
Skulle ju egentligen va ledig på fredag men fick ändra mitt schema så jag fick mindre en annan dag.
Har det väldigt bra på jobbet och ett härligt schema :D

Denna reklam som går just nu på Gina tricot med dom AS SNYGGA topparna, jag är så sugen på att köpa dessa två men får hålla mig till nästa lön och hoppas dom finns kvar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0