I´m home

Sådär nu är jag leeeeeeedig :D Fy fan vad skönt alltså ;)
Nu ska jag bara slöa eller ah plugga behöver jag också men först slöa. Kanske ska ta mig en tupplur men tror inte det kommer att gå något vidare :/

Idag på passet gick det hur bra som helst dom på företaget är alltid schyssta så :)
Det roliga denna gång var att ena av hon som har kontakten med mig hade med sin hund idag en riktig kelgris. Men sen när jag var på undervåningen och fixa det sista kommer helt plötsligt hunden och kilar in i ett av rummen och sitter och skakar i hela kroppen.
Tänkte bara vad konstig.
Men sen kom hon själv ner och satte sig med vovven och började kela med den då när jag gick och frågade vad det var som hade hänt så får jag till svar" Nej hon är så rädd för åska"
Jag ba - Vaaaaaa åskar det ute??
Hahaha hon sa sen när jag berättade att jag gärna höll mig nere där ett tag tills det lugnat sig att jag och hunden gärna fick sitta tillsammans om vi båda var så rädda xD
Schysst :D Så fick typ kanske 10 min rast eftersom sen så lugnade allt ner sig men jag har aldrig sett en vovve så rädd för åska som denna var.
Jag skojjar verkligen inte när jag säger att hela hennes kropp skaka som ett asplöv :(
Stackars liten :(

Sen på köpet när jag skulle cykla hem så spöregnade det såklart. Jippie typiskt min tur xD
Nu har jag nyss tagit mig en låååång dusch och ska nu ta och smaska lite glass :D
Mumma!

Puss:love:


Kommentarer
Postat av: Elina

hihi härligt att höra! :) jo det är fint med mig också! :) vad händer idag? :)

2011-08-18 @ 13:24:32
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0