Kill me now

Åååååh Therese tröööött!
Jag hoppas verkligen kunden blev nöjd med städningen nu idag för det var fan inte lätt asså.
Så håller tummarna att det blev bra.
Jag tycker det så dom får lov att tycka likadant x)

Men satan vad trött jag är. Är verkligen super trött. Ska försöka komma in i duschen nu innan jag somnar på soffan. Ska städa här hemma också men det får Jonas hjälpa mig med. Jag måste få vila ett tag innan mammsen är här och vi ska hämta henne uppe på gränby.
Då måste vi även handla så får se hur mycket jag hinner uppdatera ikväll.
Det beror hel på vad vi hittar på :)

I morgon är det iallafall stan som gäller.

Nej jag ska försöka vakna till liv här och hoppas att duschen hjälper till med det.

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0