Lite film och ramlösa

Har kommit hem till våran kära lägenhet igen :D Lilla Turbo har saknat oss jätte mycket märks det ;)
Plutten:love:
I morgon ska vi dit igen och jag hade ju hoppats på att kunna plugga. Vet inte om jag sagt det tidigare men dom fixade ju igen så att nu kunde jag få till den 30:e sept men nu när jag skulle sätta igång på allva har dom tydligen tagit bort kursen IGEN.
Jag fattar inte vad håller dom på med???
Dom fixade ju skiten var ju liksom inne där i förrgår och då gick det ju skit bra så varför har dom nu tagit bort den nu för????
Hoppas verkligen det ordnar sig :(


Kommentarer
Postat av: Elina

Hej, häftig blogg! Kolla gärna in min om du har lust :)

2011-08-06 @ 00:33:27
URL: http://moreandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0