Meckat bil då

Eller jag fick vara med och skruva lite :D Hihi kul vad det iallafall.
Ska ju dit i morgon igen och mecka igen men först ska vi upp till akademiska igen och ta blodprov som vanligt :P
Snacka om att mina pengar dras ganska fort :P
Nåja måste man så måste man.

Efter det iallafall åker vi direkt hem till Ingemar så Jonas kan börja med bilen igen.
Då om det är bra väder ska jag ta och sola igen som jag gjorde idag. Fick lite färg faktiskt :D
Så hoppas ju på ännu mer i morgon då isåfall.

Sen fick jag en glad nyhet av att min älskade faster kommer hit på torsdag och hälsar på.
Ska försöka ta med henne till ikea och sen ner till stan en sväng och kika runt :)
Kika på storstan ;)

Nu annars ikväll ska vi bara ta det lugnt och surfa lite. Sen ska jag ta och ställa mig i duschen.
Vad händer för er ikväll då? :D

Puss:love:


Kommentarer
Postat av: fanniiiii

2011-08-01 @ 21:29:40
URL: http://fannieevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0