Mmm luktar gott

Kom nyss från duschen och har nu smörjt in mig i min gudomliga body buttern i doft av cocos. Mmm luktar så nice ;)

Ska väl snart ta och sova, upp och jobba igen i morgon men som sagt då är det bara två timmar och dit kan jag cykla :D
Börjar heller inte förän halv 10 så får en liten sovmorgon kan gå upp 8 om jag vill men klockan är nu ställd på 7 så då kan jag snooza minst en timme om jag inte väljer att gå upp med en gång då såklart.

Annars i morgon så ska jag försöka städa här hemma en rejäl omgång igen. Disken är ett mega berg inne i köket. Alltså INTE KUL!!!
Men eftersom jag jobbar mindre timmar så får ju jag ta det :P
Fy vad Jonas har det skönt :O

Tvättade ur mitt löshår nu också ska försöka komma ihåg att köpa lite produkter sen så jag kan tvätta dom ordentligt med bra schampo som är till för dessa hår :)
Får nog ta och skriva ner en lapp med vad jag ska handla :D
Sen från och med i morgon så är det bara en dag kvar tills jonas åker :(
Alltså hans sista jobbdag för veckan i morgon.

Hur ska jag klara mig ensam??  Någon får komma och hälsa på mig tror jag :D

Nu ska jag ta och kolla min mail och se om jag fått något roligt :D

Puss så länge :love:


Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt med kokos!

2011-09-02 @ 08:44:46
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0