Real housewifes of Beverly Hills

Har setat och kollat på två avsnitt av Real housewifes of Beverly Hills på 3:an. Tills älsklingen kom in och skulle sova men som nu fassnat framför ett bilprogramm som vanligt ;)
Då passar jag på att uppdatera bloggen lite.


Jobbar ju som sagt i morgon i två timmar och efter det har jag några samtal jag måste ringa så min telefon kommer gå varm i morgon.
Ska sen också plugga lite också.

Hur ska jag hinna med allt :O
Får se till att försöka klämma in allt.

Så måste komma upp tidigt i morgon för en gångs skulle. Jag kommer upp tidigt om jag måste men inte annars :D
Bra va?

Nej nu ska jag ta och kolla mailen innan jag lägger mig ;)

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0