Shopping idag igen....

Klart det blev det :D Och mycker mer hade jag velat haft också. T.ex en as cool svävande jordglob en liten då en grå :D
Så JÄVLA häftig var den men ah den gick ju också på 700 eller om det till och med var 800;- :O
Men jag och Jonas har kommit fram till att sen när jag får in min näst nästa lön så ska vi ta och handla både saker vi skulle verkligen vilja ha och sen lite små prylar NYA då :D

T.ex en ny sängstomme nu har vi tröttnat på våran gamla och dessutom så tar ju Turbo sats och hoppar upp på dörrarna till via kanten av sängen.
Så det skulle va skönt att slippa det.

Denna hade vi då tänkt oss. Slippa skylla på för lite plast eftersom den har lådor under sängen och mycket lättare att hålla rent alltså det finns inget mellanrum under :D

Men just nu är den liiiiite dyr kanske men vi får se hur vi gör :) Nu ska jag och älsklingen ta och se lite Hem till Midgård ;)
Hihi.

Puss:love:

Kommentarer
Postat av: ebba

riktigt fin blogg! :)

2011-08-05 @ 12:54:16
URL: http://ebbakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0