Snart iväg...

Japp det är snart dax att sticka till kvällens visningspass :D
Har segtat och kollat igenom tidningen och sen pratat lite med syrran :)

Har setat och kollat igenom lite grejjer. Jag ska ju lämna in min dator idag men ska även se vad en ipad kostar tror att jag nämligen ska köpa en åt oss :)
Mycket bättre än en dator ju ;)
Skulle ju vara kul att ha. Men jag och älsklingen kommer inte riktigt överrens om vilken färg vi ska ha.Jonas vill ha vit men den är dyrare som vi har sett. Och jag vill ha en svart eller egentligen spelar det ingen roll :P

Nej nu måste jag fixa mig innan det är dags att sticka ;)
Puss :love:


Kommentarer
Postat av: Suss

iPad fungerar bra om man bara ska läsa nyheterna eller kolla facebook, men när man ska göra mer avancerade saker som att lägga in bilder, redigera, skriva långa texter osv. så fungerar den riktigt dåligt. Så förvänta dig inte att den är bättre än en vanlig dator :)

2011-08-15 @ 18:14:52
URL: http://glittertejp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0