Sova snart

Ja det är nu snart dags att ta och sova för att orka upp till ännu en dag av jobb :) Men men ska man tjäna lite kosing så behövs det och om jag ska vara ärlig så tycker jag om att gå upp till jobbet ändå ;)
Jobbar ju ändå bara 2 ½ timme i morgon efter det hade jag tänkt plugga lite så jag hinner ikapp.
Men den där jävla samhällskunskapen är ju så jävla svår :S
Inte alls kul ju.

Sen efter att ha pluggat ikapp lite så måste jag ta en omgång av städning här hemma så jag slipper jäkta med det sen till helgen då vi blir att sitta barnvakt åt Elliot ska bli superkul :D
Hahaha Jonas har sagt att han längtar redan x) Han tycker verkligen om sin systerson :love:
Men sen är han ju den goaste ungen också ;)

Nej hörrni nu måste jag ta och dra ner på tempot här och lägga mig :)

Vi hörs mer i morgon:love:
Puss


Kommentarer
Postat av: bbypeach

Hej fin blogg! :D

Har frågestund i bloggen nu.

Länkar alla som frågar något.

2011-08-16 @ 02:45:05
URL: http://bbypeach.myshowroom.se/fragestund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0