Ute och provkört bilen

Hängde med hem till Ingemar nu på kvällen.Jonas ville att vi skulle provköra audin för att se hur den går och jag säger bara en sak " FY FAN VAD SKÖNT MED EN TYST BIL!"
Jämnfört med bmw så är det rena rama himmelriket att åka audin :D
Lääääääängtar tills vi åker i den hela tiden än Bmw ;)

Hemma hos svärfar annars så låg jag och såg lite tv bara. Slappa och diskade lite efter att vi tagit dit maten. Var inte hungrig när Jonas kom hem från jobbet eftersom jag käkade lunch vid 2 och han kom hem vid 4 :P
Då var det enklare att ta med maten ut dit ;)

Nu annars när vi nu kom hem så sitter jag och ser filmen " Jiddra inte med Zohan" hahaha jag älskar denna film.
Ni som vill se den också så går den just nu på 6:an och den började nu vid 9 ;)



Kommentarer
Postat av: Sofia Janson - F O T O B L O G G

Sv: Hähä, jag me! Men den sär Jiddra inte med zohan är ju bara fööör skön :')

2011-08-11 @ 22:25:21
URL: http://pressit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0