Vill ha till vintern

Något som jag verkligen skulle behöva och vill ha är en rejäl vinterjacka. Fick ju älsklingens jacka eftersom han upptäckte sen efter allt tjat från både mig och andra att jackan han hade var en dam jacka så då fick jag den så han kunde köpa sig en ny och en herr jacka :D
Hahaha stackarn vad han blev mobbad x)

Men iallafall den jackan är liksom M på och den är as stor på mig.
Jag har ju alltid tyckt om Canada Goose Jacka Monte Bello.
Och den skulle jag VERKLIGEN vilja ha.

Den är ju framför allt as snygg men den ser ju även ut att vara as varm och skön :)
Så ska nästan ta och lägga undan lite money så jag kan ta och köpa mig en rejäl jacka som dessutom sträcker sig en bit längre än höften som inte min nuvarande gör.
Lite kallt åt ryggen när man stäcker på sig.
Brrrr!!
Nej så denna skulle jag vilja ha. Ska hålla utkik efter den :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0