10:e december 2011 Lördag

God morgon :)




Härligt att vakna till att solen skiner ute och man känner sig helt utvilad.
Det var som sagt fest hemma hos Markus och Erika igår och så kul har jag inte haft på länge :D
Det var ju lite skillnad sen sist jag var där. Men riktigt fint ändå :D

Nej men en riktigt lyckad kväll fick bara några få bilder en på mina två fina tjejer millan och Sabrina :D
Satt och små pratade med dom hela kvällen och Erika :)
Solstrålen själv:love:

Vi kunde inte följa med ut igår eftersom vi skulle upp ganska tidigt idag då vi ska på julbord med älsklingens jobb.
Men innan det ska vi till en av hans kollegor som bor här i närheten och "förfesta" lite :)
Middagen är inte förän vid 6 men vi skulle till hans kollega vid 3 :)

Det kommer nog bli en super kul kväll denna med.
Älsklingen däremot vaknade med en liten baksmälla.
Stackarn han tål inte så mycket. öl och sånt kan han ju dricka men det är dagen efter oavsett hur mycket han dricker har han baksmälla :(
Tycker ju självklart synd om honom.

Jag är ett freak of nature hahaha får ALDRIG baksmälla :)
Så jag är ju nöjd.
Sen så drack jag inte mycket alls igår heller.

Nu innan vi ska gå så måste jag nog ta och göra mig i ordning och sedan klä på mig ;)
Hoppas att älsklingen mår lite bättre snart.
Nu ligger han i soffan och ser "femmans växel" vad annars lixsom ;)

Nej jag ska ta och dricka upp mitt kaffe här och sedan se vad jag ska ha på mig idag :)
Puss så länge:love:

Hittade en sån söt gammal bild på min och min andra älskling :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0