12:e December 2011 Måndag

God morgon :)




Har inte nyligen vaknat. Har vart vaken sen 11 iallafall. Hahah innan älsklingen åkte så skaka han bara på skallen och kalla mig slöhög som vanligt ;)
Men men klart man passar på att sova ut när man är ledig ;)
Eller hur??
Vem gör inte det liksom?

Nu annars så ser jag lite tv med Turbo i knät.
Han kan ju inte lämna en ifred när man är som goast :D
Måste underhålla honom då.

Idag så har jag fått i uppgift av babe att, städa,diska och tvätta.
Sa så till honom vad får jag tillbaka då? ;)

Och till svar får man varför skulle du får något?? :D
Schyyyyyyssst!
Nej men sen så blev jag lovad en puss.¨
Så ganska generös är han ju :D

Blev ju inte så mycket uppdatering igår men vi var ute på lite roligheter.
Bland annat så var vi till ikea för att kolla till sängen och leta själva resårmadrass till den nya men fan vad svårt det var att hitta en billig 160x200 :O
Vi har ingen större lust att köpa två små 80x200 sängar så :/
Någon som har just en 160x200 resårmadrass som inte används så hör av er :D
Kanske skulle vara bra om dom är ganska så fräscha också ;)

Nu ska jag ta och kolla mailen och sedan sätta igång här hemma :)

Puss så länge:love:

Brist på bilder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0