13:e december 2011 Tisdag

God morgon :)




Glad lucia på er :D Hade tänkt ta och sätta glitter i håret idag men orkar inte hålla på att trassla just nu xD
Är så sjukt trött!
Inatt var det ju sista natten i den gamla sängen :D
Natten som kommer blir det den nya sängen och den nya madrassen ;)
Vi måste bara köpa en bäddmadrass till den sen men det kan vi vänta en stund med.

Idag har jag ett långt pass så efter det ska jag ta och städa upp i sovrummet och ta ner lite madrasser och annat skit ner i källaren.
Ska vara duktig.
Sen när älsklingen slutar ska jag ha gjort mat så det står på bordet när han kommer hem så vi kan åka på en gång efter.

Ååååh längtar ;)
Nu ska jag ta och käka upp min frukost här och sedan göra mig i ordning :)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Beatrice

riktigt fin bild på dig i detta inlägg :)

2011-12-13 @ 16:04:41
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0