18:e December 2011 söndag

God kväll ;)



Sorry för världens dåliga uppdatering i helgen men har haft fullt upp och idag har vi vart hemma hos Jenny och micke för att fira hans födelsedag.
Var däremot tvungen att åka tidigare på grund av att jag var så otroligt hängig och hade super ont i min axel igen.
Infektionen verkar ha kommit tillbaka.
Spelar ingen roll vad jag gör för det brukar hålla sig i två veckor sen är den borta och axeln är bra.
Sen kanske det går 1- 2 månader innan den kommer igen.
Kanske inte är så jävla bra men men inget verkar ju funka :O

Nu annars så har jag nyss rensat här inne i sovrummet och fixat med kläder och annat skit.
Ligger också i sängen och kikar på reprisert av Hollywood fruarna :D
Ska strax ta och göra älsklingen sällskap ute i vardagsrummet :)

Vad har ni för er ikväll då? :)
Ska försöka bättra på uppdateringen ikväll om det inte händer något då xD


Kommentarer
Postat av: Cornelia

mysigt! :)

2011-12-18 @ 21:08:54
URL: http://cornelijaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0