1:a december 2011 Torsdag

God morgon :)



Har nyss käkat frukost och dricker nu mitt efterlängtade kaffe.
Har ju bara en kund idag och ska ta och cykla ner dit om kanske 20 minuter.
Älsklingen sitter här bredvid mig och läser sina biltidningar som han fick av pappsen.
Han ska väl åka när jag åker.
Bara det att han åker bil och jag cykel :/

Annars idag då så ska jag ner på stan en sväng och kika lite efter dom julklappar som jag har kvar att köpa.
Nu är det bara 5 stycken kvar.
Två lite större och tre små :)
Men jag tror jag vet vad jag ska ge Mats nu i julklapp så det känns ju skönt det är bara till pappsen jag inte vet vad jag ska köpa.
Aja det löser nog sig.

Ska ta och dricka upp kaffet nu och sedan fixa det sista av grejjerna innan jag ska sticka :)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0