20:e december 2011 Tisdag

Jippe just nu mår jag så fruktans värt dålig!
Har ju haft ont i axeln sen två dagar men det har gjort någorlunda ont bara så har ju kunnat jobba och så men nu i morse på bussen till en kund så gjorde det bara ondare och ondare tillslut låste sig hela axeln och det gick inte att röra skiten utan att nästan skrika av smärta :( så nu efter ett besök på närakuten så fick jag åter igen konstaterat att jag har en inflammation vid muskel fästet :(
Får inte jobba veckan ut helst ville han inte att jag skulle jobba på en vecka men så länge hoppas jag ju inte det ska hålla i sig :O

Nu väl hemma ska jag ta tabletterna mot värken som jag fick utskrivna och lägga mig och vila några timmar :/

Puss så länge:love:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0