21:a December 2011 Onsdag

God morgon :)





Har sovit sissodär inatt axeln bråkade en del så har försökt lägga den i ett läge så den skulle kännas mindre, men tillslut så var jag tvungen att ta en smärtstillande tablett och vänta på att den skulle sätta igång och verka.
Så vaknade runt halv 1 idag.
Ah men det var ju bara för att jag inte sov något knappt under natten.

Det absolut värsta med dessa dagar när man måste ligga i sängen det är ju att man blir ju så jävla rastlös.
Plugga kan jag ju inte heller göra eftersom det är uppehåll till efter nyår.
SUCK!
Dessutom att man ligger och räknar ner tills den dagen man åker också.
Detta kommer vara två lååååååånga dagar :O

Nåja jag får väl underhålla mig på något sätt här hemma med Turbo eller något.
Ska försöka hoppa in i duschen också.
Det svåra är ju bara att det blir problem att röra sig på grund av axeln :(

I värsta fall får jag väl be älsklingen hjälpa mig ;)
Hihi.

Nej hörrni jag ska ta och försöka underhålla mig här nu, slå på en film kanske :)

Puss så länge:love:

Gammal bild (brist på nya) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0