23:e december 2011 Fredag

God morgon :)




Vaknade inte så värst sent idag på grund utav att axeln verkligen inte mådde bra.
Upp ta värktabletter och sedan slänga sig i duschen.
Var iallafall uppe vid 10 så känns ju någorlunda.

Just nu annars så sitter jag och ser lite tv. Ska strax ta och börja packa.
Men gör nog det efter att jag och älsklingen har handlat lite.
Ska handla något att ha på tåget upp till Falun.

Sen ska jag packa ner allt så det bara är att ta väskorna och påsarna och sedan sticka.
Har redan satt fram julklappspåsen så jag inte glömmer den xD

Tåget går ju inte förän halv 5 så det är några timmar kvar.

Nej jag måste nu ta och fixa fram lite väskor ;)

Puss på er så länge:love:

kommer sakna denna toker jätte mycket under dessa dagar :( :love:


Kommentarer
Postat av: Lebanezza

Ska vi ha länkbyte? :)

2011-12-23 @ 17:16:36
URL: http://lebanezza.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Jag vill bara önska dig en riktigt God jul :)

Mvh Beatrice :)

2011-12-24 @ 08:08:43
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0