24:e december 2011 lördag

God jul och god morgon på er alla underbara läsare.
Har ni haft en bra morgon hittills?
Jag har haft det ;)
Vaknade av att mammas Mats spelade "Feliz navidad" låten högt!
Jippie!

Nu sitter jag och dricker lite kaffe och kikar runt på nätet bara :)
Sen blir det att göra sig lite julfin och komma i stämning här hemma :D
Ni då har ni kommit igång än?

Fick en julklapp lite tidigt nu av mammsen och Mats och självklart vart det sånna här kalla vad ni vill bollar ;)
Får det varje år för att alltid när jag vart ute och fikat när jag var mindre tog jag alltid sånna bollar och nu har det blivit en tradition att jag får det varje år xD

Nu annars ska jag ta och klä på mig.
Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0