27:e december 2011 tisdag

God morgon och sorry för den dåliga uppdateringen men har som sagt haft lite fullt upp under gårdagen :)
Som alla eller dom flesta vet så har det ju vart ett sjuhelvetes blåsväder just när jag befann mig hemma i Dalarna :O
Och jag menar verkligen det jag säger när jag vaknade igår morse att träden låg som tändstickor på marken.
Mammas granne som bor lite längre upp i backen fick inte en utan tre tallar över sitt garage och flera rotvälltor överallt.
Vaknade mitt i natten av att taket börja knaka nåt så fruktansvärt.
Allvarligt så trodde jag det skulle flyga av :O

Så där senare på dagen fick jag ett sms från SJ där det stod att alla tåg var inställda och att inga ersättnings bussar satts in.
Som tur var så fick jag skjuss av världens bästa mamma och Mats till Valbo där Jonas hämtade mig :D
Man har ju världens bästa familj :)
Så ah hade som sagt väldigt fullt upp igår.

Nu är jag på väg till en kund som ska ha städ.
Tur är att jag bara har dom idag så slutar ganska tidigt :)

Nej ska ta och knalla nu så jag får sluta någon gång ;)
Puss

Så här såg det ut förresten runt om hela byn där mamma bor och sista bilden är på träden som ligger över grannens garage tak :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0