29:e December 2011 Torsdag

God eftermiddag :)




Efter att ha kommit tillbaka hem efter jobbet så har jag bara hunnit göra lunch och sedan gosat med Turbo en sväng, samt jagat honom.
Har dessutom hjälpt min lilla syster med att försöka nå pappsen utan resultat hittills.
Har har tydligen tappat sin :O

Snäll syster som jag är så ställer jag upp för att hjälpa henne. Försöker nå honom via min telefon men inget svar så då ringer jag hans chef och frågar om hans jobb telefons nummer :)
Snäll chef hade han iallafall ;)
Så tackar så mycket för nummret :)
Men som sagt inget svar än :/

Nu väl hemma annars så planerar jag inte så mycket, ska skriva handla lista eftersom vi ska försöka bege oss ut i blåsvädret sen och handla lite mat.
Storhandla som vi inte har gjort än :)
Sedan ska jag bjuda älsklingen på en matbit ute,får se vart vi hamnar då.
Det får han bestämma.
Sen ska vi leta lite fyrverkerier :D
Måste ju ha det till nyår men vi hade tänkt ta det lugnt.
Ska se vad svärfar gör.
Om han inte har några planer hade vi tänkt äta lite gott kött med gratäng och grönsaker och sedan skåla i lite cider.
Som jag och älsklingen känner nu så kan väl en öl eller något vara gott men vi har inte tänkt dricka så.
Så därför köper vi en alkoholfri äppelcider på vanlig affär :)
Några snygga glas och sedan vips härlig nyårs afton utan att behöva ligga bakis dagen efter och frå dessutom köra hem och sova i sin egen säng  :)

Sedan funderar jag på om vi ska ta oss en sväng till teknikmagasinet för att köpa sånna här...

Förra året då vi var hos jonas syster camilla såg vi flera sånna här och tyckte det var super fint :D
Dessutom så kostar dom ju bara 29 kr styck :D
Så om man köper en varsin kanske ;)
Eller vad tror ni?

Ska försöka få med älsklingen dit :D

Vad har ni andra för planer för nyår? ;)
Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0