31:a december 2011 Lördag

God eftermiddag :)





Vilken morgon. Vaknar runt halv 11 och sedan en timme senare kanske så får jag ett samtal av syrran att hennes tjejkompis bil som dom åkte hit i har gått sönder eller att den koka.
Så vi slänger oss i bilen och kör till dom.
Där inser Jonas att bilen inte ens går igång.
Så vi fick bogsera hit den till oss så vi kan bogsera ut den sen till Ingemar som kommer nu strax.
Så dom måste mecka bil på nyårsafton så jag får väl underhålla mig med en film eller något under tiden.
Men nu ska vi bogser hem bilen till pappsen sen åker vi in hit igen och käka vår nyårsmiddag :)

Nu måste jag nämligen sticka igen så vi hörs snart igen ;)

Puss så länge:love:
image description

Kommentarer
Postat av: ida

sv; tack! och med mej är det bara bra :D

2011-12-31 @ 14:13:59
URL: http://byida.webblogg.se/
Postat av: Linnea

Fin bild :)

2012-01-01 @ 14:06:13
URL: http://girlinthewood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0