4:e december 2011 söndag

Har nyss käkat frukost och ska nu ta och fixa i ordning inför dagens jobbpass som visningsvärdinna :)

Efter det ska vi ta oss hem till Jenny och julbaka och dricka glögg :)
Tycker inte om glögg men älskar lussebullar och pepparkakor ;)

Så ser våran dag ut idag.
Kommer bli super med hela älsklingens familj :)

Men först som sagt ska jag jobba en halvtimme.
Har ju inte haft ett visningspass på 4 veckor så det ska bli kul att få komma igång igen.

Nej hörrni nu måste jag kila om jag ska bli klar idag :D
Sorry att jag inte bloggade igår men orkade helt enkelt inte hade en mysig filmkväll hemma med älsklingen :love:


Väldigt fin dag iallafall, man kan ju inte tro det är december :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0